Na rozdíl od velké části naší konkurence poskytujeme záruční a pozáruční servis,
který provádí naši řádně proškolení pracovníci.

Každý výrobek občas potřebuje větší nebo menší servis, tak aby byla zaručena jeho dlouhodobá životnost a funkčnost. Neprovádění servisu může mít za následek omezení záruky. V případě, že požadujete servis svých oken nebo dveří, lze jej u nás objednat.

K nahlášení reklamace nebo požadovaného servisu můžete použít formulář nebo si telefonicky objednat na naší telefonní lince 776 340 567.

Pozáruční servis
Naše společnost zajišťuje také pozáruční servis. tj. servis po uplynutí záruční doby. Snahou naší společnosti je pomoci zákazníkům odstraňovat závady, které mohou vzniknout a tak i nadále dbát o spokojenost zákazníka.

Ceník servisních prací zde...(PDF)
Formulář pro nahlášení reklamace, či servisu:

    Adresa stavby:

    Odesláním formuláře vyjadřuji svůj souhlas s podmínkami Ochrany a zpracování osobních údajů tak, jak jsou uvedeny ZDE.

    Naše firma je zapojena do programu „Zelená úsporám“ na podporu ekologického bydlení.
    List symbol Bezplatné posouzení Vašeho nároku
    List symbol Kompletaci dokumenů pro SFŽP
    List symbol Dodávku a odbornou montáž oken

    Kontakty

    Čáslavská 228
    Heřmanův Městec 538 03
    Máte dotaz? Volejte
    776 340 567
    Zeptejte se nás
    info@kinterier.cz