Na rozdíl od velké části naší konkurence poskytujeme záruční a pozáruční servis,
který provádí naši řádně proškolení pracovníci.

Každý výrobek občas potřebuje větší nebo menší servis, tak aby byla zaručena jeho dlouhodobá životnost a funkčnost. Neprovádění servisu může mít za následek omezení záruky. V případě, že požadujete servis svých oken nebo dveří, lze jej u nás objednat.

K nahlášení reklamace nebo požadovaného servisu můžete použít formulář nebo si telefonicky objednat na naší telefonní lince 776 340 567.

Pozáruční servis
Naše společnost zajišťuje také pozáruční servis. tj. servis po uplynutí záruční doby. Snahou naší společnosti je pomoci zákazníkům odstraňovat závady, které mohou vzniknout a tak i nadále dbát o spokojenost zákazníka.

Ceník servisních prací zde...(PDF)
Formulář pro nahlášení reklamace, či servisu:

Adresa stavby:

Naše firma je zapojena do programu „Zelená úsporám“ na podporu ekologického bydlení.
List symbol Bezplatné posouzení Vašeho nároku
List symbol Kompletaci dokumenů pro SFŽP
List symbol Dodávku a odbornou montáž oken

Kontakty

Čáslavská 228
Heřmanův Městec 538 03
Máte dotaz? Volejte
776 340 567
Zeptejte se nás
info@kinterier.cz